Direktlänk till inlägg 15 april 2008

Sanningens minut

Av eva - 15 april 2008 08:59

Måste erkänna att jag inte blivit smittad av Sissi. (Förlåt att jag trodde smittan kom från dig, Sissi).  Jag har tandvärk och troligtvis feber pga den. Men det satt långt inne att inse det. Jag har nämligen tandläkarskräck!


Jag har varit så modig att jag ringt till tandläkaren och klockan 11.40 idag ska jag få komma dit. Fick inte min tandläkare eftersom jag fått en akuttid, så jag hoppas hon är förstående.


Om jag överlever tandläkarbesöket så återkommer jag i eftermiddag. Ha en bra allihopa. Carpe diem. Kram

 
 
Xena

Xena

15 april 2008 09:33

Jag har sån manisk tandläkarskräck att dom ger mig ngn gojja att dricka innan dom gör ngt i min mun.
Den blir jag så lullig av att jag istortsett sover igenom tandläkarbesöket och sen blir jag baxad ut i ett litet rum där jag får ligga o sussa tills jag är riktigt vaken igen.
Det är kanon. Dom har borrat utan att jag märkt ngt. jag SOV..
Lycka till hos tandis..
Kram
Xena

http://stollan.blogspot.com

 
Dockmamman i Jämtland stickar upp

Dockmamman i Jämtland stickar upp

15 april 2008 11:43

Lycka till har även jag skräck för tandläkaren så jag brukar sövas/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

15 april 2008 14:12

Jeg må vel tåle slike kommentarer her jeg sitter og hoster foran dataen, og alle VET jo at datavirus er et kjempeproblem...

http://sissi-mor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards