Direktlänk till inlägg 19 april 2008

SOLEN....

Av eva - 19 april 2008 10:59

...lyser med sin frånvaro. Det är någon/några som snott den och jag har hittat några bevis på vem/vilka det kan vara. Undersökningen är i full gång för att spåra och hitta den/de skyldiga.


Igår lovade vädergubbarna på TV en dag full med solsken och då planerade jag att ta mig en långpromenad i solskenet, för att slippa se min lägenhet som är i behov av ett besök av snabeldraken. Men som sagt var: solen är stulen! Och här går jag i min ostädade lägenhet. Egentligen ska katten städa för det är ju han som hårar ner lägenheten, men han har lagt sig till ro och sover, vad annars!


Så fort jag skrivit färdigt detta ska jag gå ner till tvättstugan och hänga tvätten och köra igång en ny maskin. Sedan ska jag rasta snabeldraken.


Ha en bra lördag och du som känner dig skyldig till stöld av solen, återlämna den genast så slipper du konsekvenser av detta brott :-) 

Carpe diem och kram på er alla.

 
 
Anita

Anita

19 april 2008 12:00

Hej vännen!
Okej, du kan få lite av vår sol här i Jönköping. Jag skickar iväg några strålar. :o)
Jag sitter på balkongen och läser. Mmmmm!
Kram, Anita

http://anita.bloggagratis.se

 
A-E

A-E

19 april 2008 12:29

Moahhhahahahahaha.........
Solen är här.
Går ut nu!

http://kattmamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Babbelmoster

19 april 2008 14:29

jag skickar över lite sol till dig!! jag har massvis av den varan idag - har suttit ute på vår altan från 10 - 14 ... grillat, solat och druckit kaffe och mått som en prins!! eller prinsessa kanske!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards