Direktlänk till inlägg 21 april 2008

Ny sovplats

Av eva - 21 april 2008 14:41

Mitt lejon har slutat att sova i sängen hos mig. Han har nämligen hittat en ny sovplats.


Han ligger på en bag som står på golvet mellan två bokhyllor. Det ser ju riktigt skönt ut.

Däremot har han inte slutat med att komma vid 4.30-tiden och kräva frukost.


Vi båda önskar er en trevlig måndags eftermiddag och kväll. Kram


 
 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

21 april 2008 15:56

Ja, de finner seg stadig nye steder. pus lå ofte oppå kjøkkenskapet....30 cm under taket...Så hadde hun for vane å ligge på badekar-kanten og lekte med skummet når noen koste seg med bok, øl/te og et deilig skumbad...Men ALDRI at hun falt nedi etter den ene gangen da hun var kattunge:)

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
A-E

A-E

21 april 2008 17:34

Vilket myslejon du har! Har du lånat ut solen idag? För hon har varit här... Tack så mycket!

Kram Anna-Erika

http://kattmamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Xena

21 april 2008 18:21

Tack för din komentar hos mig.
Den värmde.
Jätte kram till dig
Xena

 
Charlotte

Charlotte

21 april 2008 19:22

Hihi, de är för söta de små liven. Hoppas du har en trevlig kväll med ditt lejon. Skulle önska att jag kunde ha katt men där sätter allergin stopp, fick väldig snuva sist jag var i samma hus som de bodde katter i. Det är så trist, för jag gillar verkligen katter. Vovven har gått hem nu och det är lugnt igen. Han den token la sig på mitt huvud och började snutta på mitt hår!! Hjälp, jag som har så tunt hår.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
christel

christel

22 april 2008 04:43

Ska vi byta ? Ditt mysiga lejon mot lilla knäppa o knasiga Mimmi? En dag eller så kanske haha. Ja du ser rätt på klockan, e inte speedad av cortisonet men kan inte sova ändå. Märkligt så då passar jag på o se efter så att ni skött er i Bloggvärlden
Va rädd om dig o ditt Lejon kramar från Christel

http://www.kristallens.blogg.se

 
Ingen bild

Xena

22 april 2008 09:07

För att få lugn o ro har jag gått in o bett om ursäkt hos du vet vem..
Jag har inte gjort ngt fel så egentligen skulle jag inte göra det men för husfridens skull och bloggfriden.. Så skrev jag en ursäkt. Blir så arg när personen hoppar på dig o fler av mina vänner.
Hoppas lugnet får lägga sig nu.
Jag är ju av naturen en sån som vill hjälpa folk. inte skälpa..
Nåja nu får det va nog om detta..
Gillar ditt lejon..
Saknar katt faktiskt. Är ju uppfödd i en raskatts uppfödning mer eller mindre.
Min mor o far var djupt engagerade i avel o utställningar o dyl.

 
Yvonne

Yvonne

23 april 2008 17:39

Älskar katter överlag! Det här var en av de många jag råkat i bloggvärlden.
Vacker...och trött ser det ut som. de är klutiga att finna ut ställen de gillar. Myrten vår Skogkatt ligger gärna inne i tvätten! Den rena tvätten till mitt förtret...

http://trissemojs.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards