Direktlänk till inlägg 23 april 2008

Kurs för män.

Av eva - 23 april 2008 17:23

Idag är jag för trött för att hitta på något eget, så jag klistar in en text som jag fick på på mailen av en kompis.

Kurser för män 2008
Folkhögskolans fristående kurser för män HT-08
Kurs 1
Hur man fyller på ispåsar
Kursen går igenom varje arbetsmoment med diabilder.
Kurs 2
WC-papper. Är det sant att toalettpappret växer ifrån pappershållaren?
Diskussionsgrupp
Kurs 3
Är det möjligt att lyfta upp toalettringen innan urinering? Och hur lägga ner den igen efter urinering?
Mycket praktiska övningar
Kurs 4
Efter middagen: Flyger de smutsiga tallrikarna själva till diskhon?
Lösningar och exempel på videoband.
Kurs 5
Lär dig att hitta saker, börja med att ställa dem på de rätta platserna istället för att gapa och vända hela huset upp och ner.
Öppet forum
Kurs 6
Att ge blommor till din älskade skadar inte din hälsa
Bilder och ljudband
Kurs 7
Våga fråga efter vägen när du inte hittar
Berättelser ur verkliga livet.
Kurs 8
Är det genetiskt möjligt att hålla tyst när frun kör bilen?

Körsimulator
Kurs 9
Lär dig skillnaden på fru och mamma
Rollspel
Kurs 10 
Hur man lär sig att älska shopping?
Andningsteknik, meditation samt mental träning.

Kanske du hittar någon lämplig kurs för din make/sambo :-)

 Ha en bra kväll allihopa. Kram från mig och mitt lejon


 
 
Yvonne

Yvonne

23 april 2008 17:36

Haha! Min gubbe kommer att ha stor del av tiden frampå uppbokad ser jag av denna lista att dömma! Den var bra!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

23 april 2008 19:06

Hihi...min make tog det på fullt allvar! Jag asgarvar här vid datorn... han trodde det var sant att det finns sådana kurser. Fast han skulle behöva gå flera av dem.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
christel

christel

24 april 2008 03:31

Galen panna haha. Såg att du trodde dokusåpa, nja kanske man kan städa dom oxå hihi. Bra lista för gubbarna du hittat haha.
Va rädd om dig (orkar inte städa inatt heller, inte ens dokusåpor haha) Kram på dig o ha en go dag från Christel o Mimmi.

http://www.kristallens.blogg.se

 
A-E

A-E

24 april 2008 09:00

Tur är att jag ej behövde något godkännande för bilden... Det var övning!
Ha en bra dag.
//A-E

http://kattmamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Xena

24 april 2008 10:17

Den om självutväxande toarullar och kanske den med blommor skulle jag kunna skicka min på..
Satt här o garvade högt för mig själv..
Ha en fin dag min vän
Xena

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

24 april 2008 11:41

Den var morsom:) Vil tror de fleste menn har STORT behov for samtlige kurs...Vi hadde dette hengende på oppslagstavlen på posten da jeg jobbet der, og jeg tror hjemmesykepleien her har det på vaktrommet også. Jeg mener faktisk det er tilsvarende kurs for kvinner også...skal se om jeg finner når jeg kommer meg på jobb igjen over helgen.

http://sissi-mor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards