Direktlänk till inlägg 26 april 2008

Lättpåverkad :-)

Av eva - 26 april 2008 11:41

Usch! Jag har blivit påverkad av mina bloggvänner :-) 


Sissi har fått mig att köpa en viss bok.


På grund av kontakten med Anita så har jag inhandlat följande:

 


Har inte börjat med varken boken eller scrapbooking än. Men nu ska jag ta med mig boken ut på balkongen och njuta av både sol och bok. Hoppas boken är lika bra som Sissi påstår. Annars skickar jag en räkning på boken till henne :-)   Scrapbooking kommer jag säkert att gilla. För hundra år sedan :-) gjorde jag mycket egna kort. Men då använde jag bara sax och klister i princip. Ska bli kul att kolla in vad det finns för olika finesser för att tillverka kort.


Njut av lördagen och Carpe Diem! Kram


 
 
A-E

A-E

26 april 2008 13:38

Roligt med nya idéer!
Kram A-E

http://kattmamma.bloggagratis.se

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

26 april 2008 15:41

Jeg skal vel ikke ha skylden dersom du har dårligere litteratursmak enn meg!! Jeg falt for boken fra på side en...men det kan jo være for at jeg er en romantisk sjel, og at jeg liker strikking... Kunne godt ha tenkt meg inn i butikken til hovedpersonen og kjøpt strikkegarn, jeg:)
Nyt fridagen din! Jeg har vært ute og gått med hund og unger. Bilder i bloggen.

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

26 april 2008 18:08

Du får skylla på mig då... jag har också köpt boken! Påverkad jag, nä inte alls.
Jag håller på med Scrapbooking ibland... och jag har också det kitet, köpte det billigt på rea. Trodde inte ens det fanns kvar. Ha en trevlig kväll med din bok!

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

26 april 2008 19:51

ha en bra kväll med dessa böcker!
Har varit ute i trädgården hala dagen så vi tar det lungt vid tv:n nu...

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Anita

Anita

27 april 2008 01:01

Hejsan vännen!
Vad kul att jag kan inpirera dej.
Den där boken verkar mysig, har redan sökt på den. Men den verkar inte finnas på svenska. Stämmer det?
Ha en go söndag.
Jisses, vilka fina bilder på blå blommor. Är det scilla eller vad? Svårt att se.
Kramis från Anita

http://anita.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards