Direktlänk till inlägg 26 april 2008

Bilder från min glänta.

Av eva - 26 april 2008 19:54

Jag har två vägar att välja mellan när jag ska gå till affären. Men den ena väljer jag aldrig, eftersom den är krångligare då jag måste låsa upp en grind för att komma ut på gatan. Idag gick jag den vägen, för då passerar jag en glänta som är helt underbar så här års. Givetvis hade jag kameran med mig, så njut av dessa vårbilder.





Hoppas ni alla haft en skön vårdag. Blir det fint väder i morgon, så tar jag och kameran en cykeltur. Kram

 
 
Yvonne

Yvonne

26 april 2008 20:03

Härliga färger ihop, detta vårgröna ihop med etta vackra blå!!Å så lite gult...
Kameran är allt en trogen vän det! Har den med mej överallt!
Ha en bra kväl!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

26 april 2008 22:56

Der var det vakkert:)Gleder meg til å se flere bilder fra der du bor!!
Det er så koselig å se hvordan andre har det. ofte ser andre skjønnhet i det vi selv tar for gitt,

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Anita

Anita

27 april 2008 09:12

God Morgon!
Tack för ditt besök. Ja, räkna med att du blir sittande och pyssla när du kommit igång.
Vill du hjälpa mej med boken? ISBN nummer? Jag söker på nätet men får bara upp den på engelska. Vad många böcker hon har skrivit...
Vad kostade den på Ica?
Idag ska jag på pysselträff. Gubben polerar båten så då kan jag smita. :o)
Stor kram från Anita

http://anita.bloggagratis.se

 
christel

christel

27 april 2008 09:18

Så fina bilder o denna natur..Helt underbar !
Må bra idag o va rädd om dig kramar från Christel

http://www.kristallens.blogg.se

 
Hanneles paradis

Hanneles paradis

28 april 2008 18:50

Underbara bilder.

http://hannelesparadis.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards