Direktlänk till inlägg 27 april 2008

Grå söndag.

Av eva - 27 april 2008 09:25

Vaknade upp till en grå söndag och jag har världens huvudvärk. Har mycket sällan huvudvärk, men de få gånger jag har det så känns det.

Undrar bara: var är solen? Jag skickade den till  Sissi i Norge igår, så den kanske stannade där.

Om inte solen kommer tillbaka, så blir det inga vårbilder idag. Men jag  lovar att det då blir en annan dag. 

De blå blommorna i min glänta är scilla och vad de gula heter har jag ingen aning om. Kan ju ta en närbild en dag och se om någon här på bloggen vet.

Ha en bra söndag. Carpe diem. Kram

 
 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

27 april 2008 11:26

Ja, her er det sol, men den kommer og går. Det er litt vind også her, men det er ok.
Jeg er så glad i deg som sender meg sol:)

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

27 april 2008 11:28

Hoppas huvudvärken går över snabbt. Det är visst lika grått här idag som hos dig, tror bestämt solen stannade hos Sissi. Jag ska ta mig en kopp kaffe nu. Ha en fin dag och krya på dig.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi i Norge

27 april 2008 15:20

Jeg må bare takke, for her er det sol fra nesten skyfri himmel,,,, Du er nok blitt min BESTE venn i hele verden for dette her:)

 
Anita

Anita

27 april 2008 18:52

Hej vännen!
Stackare, är det din tur att ha huvudvärk nu. Det är blä, tycker jag.
Tack för tips om boken. Jag har beställt på förlaget. Båda för 119 kr inkl frakt.
Låter som måbra, bliglad och mysböcker. :o)
Sköt om dej.
Kram, Anita

http://anita.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

27 april 2008 18:54

Jag har inte haft solen idag.
Men ändå känns det som att den har tagit på kinderna. Har väl fått upp ångan rejält så det är för det...
Jobbet imorgon då...

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

27 april 2008 19:35

Nå har jeg gjort alt som er i menneskelig makt for at du skal få solen i morgen! Visst kan vi dele på den, for vi er jo venner, ikke sant???
I morgen skal du da ha sol - hvis jeg ikke mislyktes helt.

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

27 april 2008 20:09

Eva, jag vet inte vad jag svarade på för inlägg för plötsligt var det ett inlägg med din katt i soffan först men nu är det borta... tror allt med datorer idag är lite konstigt.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Bitte

Bitte

28 april 2008 16:20

Så ljuvlig kisse!Gillar långhåriga,å vilken fin färg på pälsen :) Btw,grattis till vinsten hos Charlotte!Mjau

http://www.metrobloggen.se/leva

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards