Alla inlägg den 4 maj 2008

Av eva - 4 maj 2008 10:00

Hittade följande utmaning inne på Dockmammans blogg. Antar du den?

Tre namn du går under:

1. Larsson

2. Fröken

3. Göteborgaren

Tre saker som skrämmer dig:

1. Rasism

2. Att människor inte orkar/ids bry sig om vad som händer andra

3. Klimathoten

Tre saker du har på dig:

1. Kläder

2. Kontaktlinser

3. Silverkedja

Tre av dina favoritlåtar just nu:

1. Bridge over troubled water

2. Operator

3. I don´t know why

Tre sanningar om dig:

1. Omtänksam

2. Humoristisk

3. Glad

Tre av dina intressen:

1. Böcker

2. Umgås med mina vänner

3. Simning

Tre saker du verkligen vill ha:

1. En förklaring till varför min sänka är så hög

2. En fin sommar med mycket solsken och värme

3. Ha mitt jobb kvar som elevassistent nästa läsår


Lämna gärna en kommentar om du antar utmaningen. Kram


Av eva - 4 maj 2008 09:03

Har vaknat till ännu en dag med blå himmel och en strålande sol. För er som saknar solen, kan jag tala om att den har parkerat sig över mig. På långtidsparkeringen :-)


Jag tänker gå ut och sätta mig i trädgården och lyssna på en bok, samtidigt som jag njuter av solens varma strålar på min kropp. Tänker även ta med mig kameran, så att jag kan fota lite bilder på min trädgård. Jag bor ju i en liten bostadsrättsförening. Vi är bara sex uppgångar = 42 lägenheter och vi har en stor gemensam trädgård. Den utnyttjas mycket av de allra flesta. Vi har en murad grill i trädgården och den används flitigt. Det är jätteskönt att ha tillgång till trädgård, men att slippa klippa gräset och rensa ogräs mm.


Jag önskar er alla en härlig söndag, med eller utan sol. Kram


CARPE DIEM!



Ovido - Quiz & Flashcards