Alla inlägg den 10 maj 2008

Av eva - 10 maj 2008 17:17

Ja, skyll på henne att det  inte blev några kort från min trädgård. Hela dagen, ungefär, har jag suttit vid köksbordet och scrapbookat. Det är jättekul!!!  Så det där med att fotografera glömde jag helt bort.


Jag har tusen och en idéer hur jag vill göra mina kort och jag vill ha massor av olika småprylar att sätta fast på korten. Jag vill ha papper i många olika färger att göra kort av. Jag ska genast undersöka var närmaste scrapbooking affär ligger och snarast styra kosan dit och ta med mig den tjocka plånboken.


Men jag har fotat ett av mina kort, så håll till godo.


Av eva - 10 maj 2008 07:43

tänker jag tillbringa förmiddagen med. Det är inget jag älskar att göra, det är ett nödvändigt ont. Men känns jätteskönt när lägenheten luktar rent och jag vet att det finns matlådor i frysen att plocka fram under veckan.


Sedan ska jag nog tillbringa resten av dagen utomhus, för här skiner solen från en blå himmel och fåglarna kvittrar så fint. Det får bli min belöning efter avslutat dagsverk.


Hoppas solen skiner hos er också. Ha en underbar lördag. Kram

Och glöm inte Carpe diem!

Ovido - Quiz & Flashcards