Alla inlägg den 11 maj 2008

Av eva - 11 maj 2008 13:40

Ja, idag vågar jag inget annat än att lägga ut bilderna från min trädgård här på bloggen. Annars är nog risken stor att jag mister en och annan bloggvän :-)


Jag bor i en liten bostadsrättsförening, 42 lägenheter = 6 uppgångar. Vi har en stor gemensam trädgård som utnyttjas väldigt mycket. Jag älskar att ligga där ute och läsa. Jag känner mig aldrig uttittad eller något liknande när jag ligger iträdgården. Föreningen har trädgårdsmöbler som vi hjälps åt att bära ut varje vår och sedan plockar vi in dem på hösten. Vi har en murad grill i trädgården och den används flitigt av många. Vi är några 40+ som inte har familj som bor här och vi träffas ibland och grillar tillsammans. Ibland är det några som sätter upp anslag om att det vore kul om de som ville träffades och grillade tillsammans och så står det ett datum och tid. Då tar var och en med sig det de vill äta/grilla.


Ja, så här ser det ut hos mig.



Ovido - Quiz & Flashcards