Alla inlägg den 13 maj 2008

Av eva - 13 maj 2008 19:58

Gissa vem som ätit laxfärs till middag idag???? Jo, personen på bilden här nedan:


Av eva - 13 maj 2008 18:35

Jag har en kompis som pluggar till skrivtolk på en folkhögskola i Norrland. Just nu praktiserar hon i grannstaden. Så idag tog jag tåget till grannstaden direkt efter jobbet och strålade samman med henne. Eftersom hon pluggar i Norrland, så ses vi inte så ofta.


Vi gick och tog en fika på ett café i närheten av stationen. Där blev vi sittandes i två timmar och pratade. Jättekul. Varje gång vi ses så är det som om vi sågs igår, att det gått månader sedan vi sågs sist märks inte. Visserligen har vi telefonkontakt under tiden vi inte kan ses, men ändå. Det är skönt med sådana vänner.


Nu ska jag sätta mig och skriva frågor till en tipspromenad som vi ska ha på klassens vårfest. Så jag hinner nog inte runt till er ikväll, tyvärr :-(


Ha en riktigt skön tisdags kväll. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards