Direktlänk till inlägg 15 maj 2008

Instängt lejon

Av eva - 15 maj 2008 14:19

Just nu håller vi på att byta ut våra lägenhetsdörrar till säkerhetsdörrar. Idag var det min trappuppgångs tur. Eftersom jag inte kunde låta mitt lejon var lös inne i lägenheten när de skulle byta lägenhetsdörren, så var jag tvungen att stänga in honom i badrummet när jag gick till jobbet. Jag fick världens blick när jag stängde in honom i morse.


Vi ska även montera in postboxar i entrén nu. Innan december 2009 (tror jag) måste alla flerfamiljshus ha postboxar i entrén. Dagstidningen kommer vi även i fortsättningen att få utanför dörren, där det monteras en tidningshållare.


Just nu håller de på för fullt hos mig, så snart har jag en ny fin lägenhetsdörr.


Ha en bra eftermiddag och kväll. Kram

 
 
Ingen bild

Xena

15 maj 2008 14:55

Va skönt att få fixat med ny dörr o sånt.

Tack för dina fina komentarer hos mig.
Jo jag har fått sålt ngr tavlor.
Har du fått länken till mitt webalbum där alla mina tavlor finns?
Annars kan du få den om du håller den för dig själv...Bara hojta till..
Ha en fin kväll

Xena

 
christel

christel

15 maj 2008 15:58

Oj ojoj akta då tårna för guds skull. Dom dörrarna e ju sååå tunga ... Ja du folk e lite märkliga, jag hade definitivt frågat om jag sett en sån markant skillnad men kanske granntanten gör det sen, e ju ganska kul o se folks miner hehe. Ha en go kväll o krama ditt lilla lejon från mimmi o mig Christel

http://www.kristallen.blogg.se

 
Yvonne

Yvonne

15 maj 2008 16:30

Du bör nog åka och handla något gott till detta Lejon senare, eftter att han sluppit lös från sin lila kammare...! ;0)

Blir nog bra med en ny dörr!
Kramar!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

16 maj 2008 10:55

Vill inte vara oförskämd Eva, men skulle du vilja vara snäll och byta ut det gula du har i texten. Har kommit på mig med att sitta o kypa med öginen när jag ska läsa det.
Jag vill bara fråga.....Jag kommer tillbaka vet du, även om du inte ändrar färgen....
Kram.

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Xena

16 maj 2008 12:25

Tittar in lite snabbt för att önska dig och lejonet en skön fredag.
Själv ska jag sitta i bilen idag igen.
Hoppas dock på en lugn helg efter det.
Kram
Xena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards