Direktlänk till inlägg 29 maj 2008

Pysseltjejer

Av eva - 29 maj 2008 16:04

Dessa stansar, tror jag de heter, har jag lånat av en flicka i klassen som älskar att pyssla. Jag fick låna dem en dag och som tack för att jag fick låna dem ville hon ha ett kort som jag gjort. Hon kan verkligen förhandla den där tjejen.


Så nu har jag stansat ut blommor och hjärtan i alla möjliga färger och laddat upp med ett litet lager. Vet ju aldrig om jag får låna dem igen av denna hårda förhandlare.


Förresten är det någon som vet var jag kan köpa sådana här stansar? Lämna gärna ett meddelande på min blogg.


Ha en bra eftermiddag och kväll. Kram


 
 
Ingen bild

Gunsan

29 maj 2008 18:53

Sitter och beundrar dessa vackra stansar,önskar att jag kunde pyssla till lite fina saker och famförallt göra fina kort att skicka till vänner och bekanta.
Kram Gunsan.


 
Helena

Helena

29 maj 2008 19:15

Det var ingen dålig förhandlare
/Helena

http://www.marihelena.net

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

29 maj 2008 20:03

prøv i hobbybutikker, bokhandlere dersom de selger papirvarer..
Det SKAL lønne seg å forhandle med andre, det er slik man kommer seg opp og frem i verden...Disse små sakene trenger ikke denne jenten til i morgen, og i tillegg sikrer hun seg et håndlaget kort....
SMART:)

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

30 maj 2008 09:41

Clas Olsson har men de är väldigt små, och är i storpack med massa olika. Skapa Hobby på Söder i Stockholm har en massa härliga saker! Sök på nätet. Jag har sett dem på vår bokhandel också. Har för mig att det finns en pysselbutik där du bor, men är osäker.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

30 maj 2008 09:42

Dessa stämplar att få fina små figurer utav känner jag igen från Davids oändliga föråd av pysselsaker. Han älskar dom. Har hjärtan, änglar och några till..
Hoppas allt är väl med dig Eva!

http://trissemojs.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards