Direktlänk till inlägg 30 maj 2008

Ont i tummen.

Av eva - 30 maj 2008 12:31

Efter allt tryckande igår för att jag skulle få ett förråd av blommor och hjärtan idag, så har jag ont i tummen. Det är nog så här det känns när man lider av sms-tumme.


Tack för alla tips om var jag kan inhandla dylika stämplar. Ska ta en sväng ner på stan och kolla läget. Har ju Clas Ohlson, flera olika bokaffärer samt en scrap-booking affär i min kära stad.


Jag önskar er alla en skön eftermiddag och glöm inte bort att dricka mycket nu i värmen. Kram

 
 
AE

AE

30 maj 2008 16:24

Pyssel ger en del skador... Just nu är jag ingen pysslare alls. Tröttheten har tagit över. Jag har massor på gång men det blir inget. Idag skiner solen ialla fall och det är varmt. Potter orkar inte ens vara vaken när han tigger mat utan ligger och sover i matskålen!
Ha det bra. Kram

http://kattmamma.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

30 maj 2008 21:34

Nu kommer jag inte ihåg var båten lägger till men är det i närheten av Slussen är du inte långt ifrån Hornsgatan där Skapa Hobby ligger, det är på vänster sida om du kommer från Slussens håll, före Maria Torget och nedanför Hornsgatspuckeln. Lätt som en plätt att hitta dit (tycker jag då) och lite längre fram på gatan fast på höger sida finns en affär som säljer allsköns band om man gillar sådant. Maken sitter just och funderar över om vi ska åka in. Vi får se.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Sissi

Sissi

30 maj 2008 21:52

høres ut som om du får en trivelig dag i morgen.
Jeg skal bake i morgen, for søndag feirer vi min sønns 13 årsdag. I morgen ettermiddag er det grilling hos min søster. Ok det også:)

http://sissi-mor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 31 augusti 2009 16:46

Jag har den sista tiden insett att jag tappat lusten att blogga. Tycker att bloggen tar tid, tid som jag inte har.   Därför tackar jag för mig och stänger denna blogg.   Jag har fått flera bloggvänner och det har varit jättekul att lära känna er. Är...

Av eva - 22 augusti 2009 11:54

Ja, i tisdags började skolan med allt det kaos det innebär.   Till denna termin har flera klasser bytt klassrum och alla elever kommer ju inte ihåg var de ska gå. Allt material som vi beställde i JUNI dök upp nu i veckan och detta innebär att vi int...

Av eva - 17 augusti 2009 11:52

  Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.

Av eva - 10 augusti 2009 18:32

  Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla. Platon ...

Av eva - 3 augusti 2009 11:36

  Erfarenheten är en bra lärare, men han skickar svinaktigt dyra räkningar. Minna Antrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards